Helpdesk!
Tudta, hogy segítséget kaphat a Központi Webáruházunkban található Helpdesk funkció által is?
Igen, szinte a válasz is megtalálható a kérdésben!
1. változat: normál lekérés
Az adott készülék nem szerepel az adatbázisunkban, akkor használja a normál lekérést.
Bejelentkezés után vigye az egér mutatóját a Helpdesk menüpontra, majd a lenyíló almenüben válassza ki a Helpdesk pontot.
Nagyításért kattintson a képre!
Töltse ki a Gyártó, Készüléknév, Készülék, és a (Pozíciószám) mezőben minden adatot. Természetesen az alatta elhelyezkedő Kérem, adjon meg információkat a termékről a kereséshez! mezőt is érdemes kitölteni.
A Hogyan tudjuk elérni a kérdésével kapcsolatban? részben pedig értelemszerűen töltendő ki.
Ha minden rendben akkor kattintson a Feladó gombra.
Nagyításért kattintson a képre!
2. változat: készülék szerinti lekérés
Üsse be a keresőbe a készüléke modell számát, jelölje be a mező alatti Készülékek rádió gombot, majd nyomja meg a Keresés gombot. A találati listán keresse, ki a megfelelő típusú készüléket majd klikkeljen rá.
Nagyításért kattintson a képre!
Ezután pedig ha nem találja a megfelelő alkatrészt a készülékéhez, akkor klikkeljen a Helpesk felirat alatti kérdőjelre.
Nagyításért kattintson a képre!
A következő felületen pedig töltse ki a hiányzó adatokat. A program automatikusan kitölti azokat az adatokat, amit már tud. Minden kérdés kitöltése után klikkeljen a Kérdés küldése gombra.
Nagyításért kattintson a képre!
A beérkezett kérdéseket amint tudjuk feldolgozzuk, és válaszolunk rá.
Köszönjük, hogy elolvasta Helpdesk tájékoztatonkat!
Rendelését leadhatja a <<Webáruházunkban>>, vagy érdeklődhet telefonos ügyfélszolgálatunknál is (06-1-433-0750).
Esetlegesen nem találja az Önnek megfelelő terméket, hívjon minket bizlommal.