péntek, szeptember 22, 2017
   
Betűméret

Keresés

Üzleti stratégia 2011!

A tavalyi évben rengeteget írtam, arról, hogy milyen formációban tudja reklámozni a vállalkozását, most egy picit tovább haladunk!

 

Első a reklám, az biztos, hogy megtalálják Önt a leendő vevői. Utána jön a kiszolgálás, ami az egyik leglényegesebb dolog. A kiszolgálás azért fontos, hisz hiába találja meg Önt a vevője, ha nem kap tökéletes szolgáltatást, terméket, így a vásárlója tovább állhat. Folyamatos raktárkészlet, boltjában-szervizében tökéletes összhang, azaz a profizmus látszódjon. Egy vevőorientált bolt alatt értem, hogy tökéletesen átlátható legyen az üzlet, a vásárló könnyedén eligazodjon. Szervizében pedig rendszer legyen, átlátható szervizlap, árajánlat, stb. Érdemes a top termékeit lelistázni (amit használ vagy elad), majd azokat raktáron tartani, hogy az idő-csúszás miatt ne bukjon kuncsaftokat.

 

Mi is így tesszük!

Hogy megnövelje a terméke, szolgáltatása értékét a vásárlók szemében, egy tökéletesen működő vállalkozást kell létrehoznia. Ennek hiányában az újonnan megszerzett vásárlót azonnal el is veszítheti!

 

 

ötlet+cél+lendület=sikeres vállalkozás

 

Szórakoztató elektronikai és háztartási gépek Originál alkatrészeinek és kiegészítőinek nagykereskedelme.
Műszaki és elektronikai alkatrészek nagykereskedése.

Központi Webáruház

 


Euras adatbázis